2009-08-25

Generation 8-bitars

Fantastiskt!

5 kommentarer:

Beatrix Vnunk sa...

Hypnotiskt!
Jag har ju inte tid med detta - jag måste köpa en mutter.

Kenneth Grönwall sa...

Det är fan väldigt sällan man köper mutter. Är en stor fin mutter du ska köpa? En riktigt liksom.

Beatrix Vnunk sa...

Nää. En liten rackare. Min man gav mig i uppdrag att köpa EN mutter i morse. Instruktionen var att det skulle vara "en gång större" än en mutter vi redan hade. Undrar vad vi ska ha den till.
Man fattar att grossessen framskrider när det är det enda renoveringsuppdraget man får numera.

It´s all about me sa...

Åh! Nostalgi! :) Måste ju tillägga att jag har mitt gamla SEGA 8-bitars framme, och det funkar superb! Minns lyckan när det kom och man fick provspela i något varuhus och jag lyckades övertala pappa att köpa det...typ första "riktiga" tv-spelet som kom!!

Kenneth Grönwall sa...

Ja det är fan nästan så man är sugen att köpa en gammal 8-bitarskonsoll men jag hörde det Nintendo-gruppen och innan dess Commodore 64 såklart.