2009-02-17

Tema Italien

För ett några veckor sedan lovande underbara E att bjuda mig på en tu-man-hand-middag a la fira efter det att några ångestladdade beslut var tagna och mitt huvud var till freds igen. Nu är jag där men får återkomma i ärende med en liten rapport.

Så, efter att ha börjat dagen med en egengjord caffe latte i hemmet kommer jag och E att befinna oss på en italiensk restaurang i kväll. Med största sannolikhet blir det en fantastiskt god Delizie (pastastubbar) och ett stor glas rött. Dessvärre bryter dagens matlåda av detta italienska tema på grund av något så svenskt som makaroner och korv. Men det borde slarvigt kunna översättas med italiensk brytning och bli "Paaasta å salaaami".

Det kommer bli så förbannat härligtmysigttrevligt.
Tack underbara E, tack!

4 kommentarer:

egoistiska egon sa...

Jag är redan hungrig.... Puss!

Kenneth Grönwall sa...

Så in i vassen och matlådan kommer inte räcka :) puss!

It´s all about me sa...

Mysigt!

Kenneth Grönwall sa...

Otroligt men så är det ju att leva med E :)