2008-10-21

Koffeinfylld

Huvaligen. För tillfället har jag så många bloggar i min lilla huvud men tiden räcker inte till som man lite klyschigt kan uttrycka det hela. Så nu stjäl jag lite arbetstid till en bloggjävel. Helt enkelt.

Skulle du av någon klantig anledning råka spilla en stor latte över ditt skrivbord så kan jag varmt rekommendera ett Apple Keyboard. Detta briljanta tangentbord kan nämligen samla upp en latten (modell mullig) på ett väldigt effektiv sätt. Inte helt fulländat kanske men effektivt. Det enda som krävs av dig är att kunna sikta i all hast då olyckan inträffar. Alternativ ha en sjujäkla tur.
Olyckans kostnad ligger runt en femhundring och vet av tidigare erfarenheter att det är värt sitt pris. Det är dock frivilligt att fira detta med en ny platt dataskärm. Observera dock att jag inte fick så pass starka medkänslor att min skärm fick ha en inbyggd tv och digitalbox. Sådant är tydligen onödigt och icke värt sitt pris.

För övrigt besöks strax kontoret av min favoritsläktning på snart två år.

Inga kommentarer: