2008-05-27

Snaaart semester

Eftersom jag snart flyr landet tågvis för att dricka rödtjut runtikring Gardasjön i norra Italien så hinner jag ju inte riktigt med det här. Jag har massor att göra och kollegan ska bli rockstjärna. På´t säger jag. Men, utöver mina vanliga hetsiga kunder med taskig framförhållning och planering så måste ju den blivande rockstjärnan ha autografkort, t-shirt, affischer, webbplats med mera. Så klart och som sig bör.

Snart blir det dock lugn och ro. Bok och vin. Sol och bad. Middag och prat. Öl och yatzy. Jag längtar. Längtar som få att få doppa min icke beach 2008-anpassade kropp i en svalkande sjö och bara vara så där hälsosamt berusad dagstid och lite extra allt kvällstid. Fy fan så fint.

Snart ska jag vara barnvakt åt brorson. Då ska det lekas vill jag lova. Gud så kul.

Inga kommentarer: