2008-01-24

Tack älsk!

Idag för exakt tre år sedan träffades jag och E för första gången. Då blev det bio och sen en fin liten måndagsfylla. En dejt jag aldrig glömmer. Puss min älsk! Tre år är vuxenmycket och snart äger vi en diskmaskin ihop. Det är stort det.

Vi firade det hela med lite vardagslyx i tisdags. Vi såg Iron & Wine och innan det åt vi på ett hederligt gammalt favorithak, Bara Bistro Bar. En bra kväll helt enkelt. God mat, bra musik och världens bästa sällskap.

Igår var det en jobbig dag utan snus. Åkte till kontoret med diverse tuggummi men beslutade mig för att inte hålla på med nikotinfri snus. Det hela gick ju galant. Efter lunch åkte jag hem för att fortsätta jobba där och hålla mig undan från en sjuk kollega som vägrade åka hem. Väl hemma satt jag som ett spöka resten av kvällen. Inget tuggummi och ingen nikotinfri snus. Jag klättrade på väggarna. Ingen E i sikte då hon var på vift. Jag åt mat. Glass. Popcorn. Russin. Popcorn under läppen. Inge bra. Russin under läppen. Bättre.
Tillslut kom E hem med tuggummi och man fick umgås, prata och glömma snus för en stund. Idag är det bättre. Lite rastlös och virrig men jag klarar mig. Snart lunch, sen möte!

3 kommentarer:

egoistiska egon sa...

älskar dig, puss :)

TORGNYSDOTTER sa...

utan snus, med med E. Fint så.

Kenneth Grönwall sa...

Egon: Älskar dig älsk!

Torgnysdotter: Fint som snus skulle man kunna säga.

Linda: Ja det blev ju så otroligt bra alltsammans, nästan så man skäms...men vet du ni är ju så satans bra ni med :)