2006-11-02

Lista 2

Tre namn jag lyssnar till: Kenge, Kenna och älskling.
Någonting jag tycker om med mig själv: Mitt lugn.
Någonting jag inte tycker om med mig själv: Inte så där jättebra på pengar.
Detta är jag rädd för: Skattemyndigheten.
Tre saker jag vill ha varje dag: Kram av E, latte, sovmorgon.
Tre saker jag absolut inte kan göra: Samtidigt, jag kan absolut inte göra tre saker samtidigt.
Detta tycker jag om att göra: Formge, spåna och dricka latte.
Detta vill jag göra just nu: Hämta E, åka hem till mig och kolla på tre filmer. En dålig man kan somna till.
Bästa känslan: Skratt och känslan av kreativitetsrus.
Värsta känslan: Stress och svek.
Egenskaper hos min partner har: Rolig, tokig och så jäkla söt.
Tre saker vill jag göra innan jag dör: Resa runt, skaffa barn och sommarstuga vid havet.
Min käraste ägodel: Mitt Apple-kit (MacBook, iPod och iPod Hi-Fi).
Något jag vill ha i present: En ny espressomaskin...
Detta har jag på mig just nu: Nudie-jeans, t-shirt med ett träd på, svart och röd adidas, Dieselbrillor och min nya kontorstofflor.
Favoritkläder: Jeans och t-shirt.
Skola/Jobb: Eget företag som grafisk formgivare. Trivs som få!
Stjärntecken: Tvilling.
Favoritdoft: Havsdoft och E.
Färgen på mina ögon: Grönblågrå.
Min längd: 180 cm.
Favoritcitat: "Det löser sig."
Udda förmåga/egenskap: Är beroende av att topsa öronen, så jäääkla skönt.

4 kommentarer:

egoistiska egon sa...

du är sötast! PUSS

Kenneth Grönwall sa...

Puss!

Kerstin sa...

Åh, prata inte om tops. Jag är besatt av dem.

Kenneth Grönwall sa...

kerstin: Haha e re sant, fy fan så skönt att höra. Jag gör av med cirka 2-4 m dagen. Har hänt att jag snott hos bekanta då begäret blivit för stort också.