2006-10-27

Rival

Igår var det njutning på hög nivå. Jag och E for till Rival på Mariatorget för att uppleva en musikafton med Anna Ternheim. Tomas Andersson Wij var förband och honom ska jag allt lyssna mer på. Otroligt bra texter. Vi njöt så in i vassen hela konserter och fröken Ternheim är ju otroligt bra live och hon öste på rätt friskt och överaskande. Piggt! Rival är ju i sig ett fantstiskt ställe, där finns ju allt. Om jag skulle vara tokigt rik skulle jag lätt ta in på hotellet där imellanåt och bara njuta. Ska allt se till att hänga där lite oftare.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Du får ta mig dit då när jag e uppe nästa gång!

Nära hotell Höken också om jag kan STHLM?

Häddå!

Kenneth Grönwall sa...

You bet broder och nära Höken it is. Jasså du är här och läser i mellanåt minsann? :)

Kerstin sa...

Åh, heja vad fint det blev. Trevligt med Anna - hon är fin hon. Kram.

Kenneth Grönwall sa...

Kerstin: Tack! Eller ja det ska bli liiite finare...snart...måste bara jobba lite också :).
Japp Anna e fan jäkligt bra!