2006-10-26

Hetsjakt på sneakers

Snygga sneakers i storlek 43 är spårlöst försvunna. I alla fall för mig. De finns inte i Stockholm och de fanns ej i Budapest. Jag blir galen. Skor är viktiga grejer. Jag vill välja med omsorg och jag känner väldigt snabbt om det är något att ha. De senaste veckorna har jag hittat tre par som jag verkligen bara måste ha men har det funnits i rätt storlek? Icke! Jävla samhälle. Nummer ett på listan är ett par Adidas Mexico som du ser på bilden ovan. På delad andra plats finns ett par svart Puma med röd sula samt ett par svarta Le Coq Sportif. Fortsättning följer...

2 kommentarer:

Kerstin sa...

Ja, visst är hon underbar - EgoEgon. Jag är rädd att jag inte hajar vad du menar med titeln på bloggen? Och jag ska medge att jag är helt tekniskt infantil - resultatet är ett experiment samt hjälp från andra duktiga bloggerskor. Spännande med hårdrocksbarnkläder. Heja.

Kerstin sa...

Nu är jag med tror jag. Du menar där det står "Kerstins Portolio" och "Shit Pommesfrites"? I sånn fall måste man gå in i koden och pilla - fråga mig inte hur - jag höll på att sabba allt. Och en annan viktig sak är att du måste ha något ställe där du kan "hosta" bilden typ "www.flickr.com". Förlåt att jag inte kan hjälpa mer - men som sagt jag+html=osant. Lycka till. Kram.